Kadra

Monika Spiżak

Trenuje taniec towarzyski od wielu lat. Swoje umiejętności szlifowała w Studiu Tańca NARCYZ w Krakowie. Zdobyła międzynarodowe klasy taneczne biorąc udział w turniejach w całej Polsce, m.in. Mistrzostwa Polski w tańcach latynoamerykańckich. Nauka tańca sprawia jej ogromna radość, a jej marzeniem jest aby każdy jej uczeń pokochał taniec, tak jak ona. Jako instruktor i choreograf specjalizuje się w odmianie Free Style – Disco Dance. Jej choreografie i występy taneczne sięgnęły po wiele tytułów mistrzowskich m.in. na Otwartych Mistrzostwach Strefy Zachodniej, Otwartych Mistrzostwach Polski Południowo-Wschodniej, Otwartych Mistrzostwach woj. Wielkopolskiego w Tańcu Dyskotekowym i Estradowym, Ogólnopolskim Festiwalu Tańca Nowoczesnego i Współczesnego, Otwartych Mistrzostwach Polski i wielu innych. Ma głowę pełną pomysłów. Na swoim koncie posiada również wiele choreografii tematycznych i eventowych.

Prowadzi zajęcia: Taniec towarzyski Pierwszy taniec Free Style Latino Solo Erotic Dance

Maciej Strumiński

Pierwsze kroki taneczne stawiał w tarnobrzeskim klubie tańca SAMBA i od tamtej pory taniec stał się jego pasją. Sportowy taniec towarzyski trenował przez 10 lat w Studiu Tańca NARCYZ w Krakowie – osiągając w tym czasie liczne sukcesy na turniejach w Polsce i zagranicą. Na swoich zajęciach zwraca uwagę nie tylko na ilość poznawanych kroków i figur tanecznych, ale przede wszystkim na jakość ich wykonania. W zajęcia wkłada całą swoją energię, zaangażowanie, a także szczyptę humoru, dzięki czemu treningi przebiegają w sympatycznej atmosferze. Jego potencjał i zaangażowanie jako instruktora to niewątpliwe atuty, które przyciągają wielu zainteresowanych tańcem na prowadzone przez niego zajęcia. Taniec to jego pasja, którą stara się zarażać wszystkich.

Prowadzi zajęcia: Taniec towarzyski Pierwszy taniec

Bernadeta Zwierowska

Aktualnie studentka Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie, tancerka zespołów baletowych Art Dance Company, Baletu Krakowskiej Akademii Tańca, Impression, instruktorka tańca pracująca z dziećmi i dorosłymi. Naukę tańca rozpoczęła w wieku 7 lat w Studio Baletowym przy Operze Krakowskiej. Następnie kontynuowała edukację w Krakowskiej Akademii Tańca, której absolwentką została w 2007 roku. W roku 2008 ukończyła Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny z Dziedziny Tańca Współczesnego, a w czerwcu 2009 zdała praktyczną część egzaminu dyplomu zawodowego tancerza przyznawanego przez Związek Artystów Scen Polskich. Tańczyła w wielu spektaklach oraz etiudach tanecznych m.in. „Dziadek do Orzechów”, „Obudź się – Minnesota blues”, „Przez tę ziemię przeszedł Pan” festiwal Misteria Paschalia, „Pyza na polskich dróżkach”, „Zazdrosna miłość”, IX Krakowska Wiosna Baletowa „Od adepta do gwiazdy”, „Opowieść o zwyczajnym szaleństwie”, „Alicja po drugiej stronie lustra”, „Wspomnienie”, „Momenty”, etiuda „The Bay”, „Trzy kobiety”, „Villa dei Misterii”, „Chopiniana”. Uczestniczyła w warsztatach z różnych technik tańca w kraju i za granicą, Budapest Dance Theatre, Warsztatach Tańców Dworskich w Krakowie.

Monika Jarosz

Monika Jarosz, instruktorka jazzu, modernu, burleski. Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła jako mała dziewczynka w Nowohuckim Centrum Kultury w Krakowie. Taniec z hobby przerodził się w pasję w momencie kiedy Monika poznała technikę jazz, modern i tańca współczesnego . Od tamtej pory rozwija intensywnie swoje umiejętności w tych stylach tanecznych. Burleska jest dla niej oderwaniem od schematów i szablonowości, sztuką kobiecości i klasy. W 2013 roku Monika otrzymała z wyróżnieniem tytuł „Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalizacją taniec jazzowy „, wydany przez Egurolla Dance Studio i Polską Akademię Sportu. Szkoliła się na wielu warsztatach w Polsce i zagranicą. Odbyła szkolenie w Nowym Jorku gdzie poszerzyła swoje umiejętności taneczne w jednych z najbardziej prestiżowych szkoł na świecie , Alvin Ailey American Dance Theater Broadway Dance Center oraz w wielu innych miejscach. Jest uczennicą Łukasza Zieby, Michaiła Zubkova, Karola Miękiny. Aktualnie członkini Open Minded Group.

Michał Baran

Tancerz, choreograf oraz instruktor od 2014 roku związany z Krakowską Szkołą Tańca SEMPRE.
Tańczy od 2009 roku, od tamtej pory wziął udział w niezliczonej ilości pokazów oraz projektów tanecznych, wśród których znajdują się również takie, które sam choreografował. Swój poziom taneczny szlifował pod okiem światowej sławy choreografów oraz pedagogów z całego świata, wśród nich możemy wyróżnić takie nazwiska jak Denzel Chisolm, CJ Salvador, Thierry Verger, Matthew Tseng, Andye J, Cass Smith, Sayquon Keys czy Anthony Lee. Jego zajęcia charakteryzuje niesamowity szacunek jakim darzy to co sam uważa za fundament tańca – podstawy hip hopu, które miesza z nowoczesnymi kombinacjami nad którymi pracuje większość swojego tanecznego życia. Prócz ciężkiej pracy jakiej można doznać podczas jego lekcji, Michał ceni sobie kontakt z uczestnikami jego treningów oraz dobrą zabawę, gdyż jak sam mówi, taniec to nie tylko ciężka praca i tak jak wszystko czym się zajmujemy, powinien wywoływać uśmiech na naszych twarzach.

Katarzyna Krzysztofek

Katarzyna Krzysztofek – certyfikowana instruktorka tańca współczesnego, pedagog w Liceum Aktorskim, Lart Studio, oraz Drama Studio; absolwentka Choreografii i Teorii Tańca (Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina), była tancerka Teatru Tańca Dekompresja, absolwentka Filmoznawstwa i wiedzy o nowych mediach (Uniwersytet Jagielloński) oraz Studium Aktorskiego Lart. Zafascynowana teatrem od najmłodszych lat, swoją fascynację rozwijała m.in. w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Z miłości do (umownej) rzeczywistości (teatralnej) powstała również miłość do ruchu- wyrażania się i „oczyszczania” za pomocą kreatywnego ruchu. Uczestniczka wielu warsztatów tańca współczesnego, fizycznego oraz improwizacji. Ukończyła z wyróżnieniem kurs instruktorski w Egurola Dance Studio we współpracy z Polską Akademią Sportu. Ukończyła także Kurs Podstaw Choreografii Scenicznej (opiekun artystyczny: Iwona Olszowska). Była rezydentka BalletOFFestiwal. Nauczycielka tańca współczesnego i improwizacji ruchowej, realizatorka ruchu scenicznego oraz choreografii. Jako tancerka jest miłośniczką różnych form improwizacji ruchowej. Jako pedagog stara się zacierać granice pomiędzy aktorstwem a tańcem.

Natalia Bauer

Taneczną podróż rozpoczęła w wieku 6 lat uczęszczając na zajęcia w Studiu Teatru Muzyki i Tańca. Następnie przez 10 lat tańczyła balet i taniec współczesny w Krakowskiej Akademii Tańca L’Art de la danse. W roku 2015 rozpoczęła przygodę z tańcem towarzyskim, odnosząc sukcesy i zdobywając klasę taneczną B w stylu latynoamerykańskim. Swoją wiedzą dzieli się chętnie a jej miłe usposobienie sprawia, że kursanci na jej zajęciach czują się komfortowo. Cechuje ją cierpliwość i profesjonalizm.

Ania Bogunia

Ania jest pełną ambicji młodą osobą, która rozpoczęła swoją karierę taneczną 6 lat temu. Jej upór i ciężka praca sprawiły, że w krótkim czasie zaczęła osiągać sukcesy początkowo w swojej rodzinnej miejscowości Cieszynie, a następnie w Krakowie. Od 2012 jej największą pasją stał się Dancehall. Ania szkoli się pod okiem najlepszych instruktorów z całego świata: Japonii, Jamajki, Norwegii, USA i oczywiście Polski. Uczyła się m.in. u takich instruktorów jak Conray Richards, Joan Gringesho, JR Black Eagle, Kool Ravers, Biga Elite Team, Anthony Lee, Rie Hata,  Andye Jamieson, Devin Jamieson, Denzel Chisolm, CJ Salvador. Pomimo swojego krótkiego stażu stała się już cenioną i rozpoznawalną w świecie tanecznym tancerką. Na swoim koncie ma wiele sukcesów, między innymi występowała na deskach Teatru Ludowego, w ramach Festivalu Makesense oraz w programie Got To Dance. W sierpniu 2015 zdobyła I miejsce na zawodach Mad Vibie Camp w kategorii duety oraz w listopadzie 2015 również w duecie zdobyła II miejsce na zawodach  Dancehall International Poland w Poznaniu. W ostatnim sezonie wraz z ekipą the Infamous zdobyła 1 miejsce w zawodach Danchall or Die 2017, 1 miejsce na Wicked Dance Contest 2017 oraz III miejsce w zawodach Dancehall Challange 2017. Na co dzień  Instruktorką GT i farmaceutką.

Magdalena Gągała

Z tańcem związana jest od dzieciństwa. Próbowała w swojej karierze wielu stylów tanecznych, jednak najdłużej w jej życiu zagościł hip-hop. Wraz z upływem czasu, zaczęła jednak poszukiwać czegoś bardziej kobiecego – tak właśnie poznała TWERK i to było olśnienie. Od 2015 roku aktywnie trenuję ten styl pod okiem polskich, jak i zagranicznych instruktorów. Aktualnie jest liderką pierwszej krakowskiej grupy stricte TWERK Kraków Twerk Queens. Na swoim koncie ma liczne występy na turniejach tanecznych, eventach sportowych, muzycznych itd.

Natalia Aksak (Malinga)

Odkąd zaczęła tańczyć nie potrafi przestać ? taniec dla niej jest jak energia, potrafi ponieść w rytm każdej muzyki. Początkowo zafascynowana tańcem towarzyskim (klasa A w obydwu stylach), od 2005 związana z tańcami afro-kubańskimi jako instruktor prowadząc kursy salsy, biorąc udział w pokazach i eventach.
W ramach własnego rozwoju doskonaliła technikę tańca uczestnicząc w zajęciach baletu w Krakowskiej Królewskiej Szkole Baletu i Tańca i biorąc udział w dwóch edycjach Jubileuszowej Gali Baletowej w Teatrze Variete w latach 2017-2018.
Rok 2017 to okres nowej przygody z tańcem – discofox, który pochłonął ją całkowicie. Swoje umiejętności w zakresie tego tańca doskonali pod okiem światowej klasy instruktorów ze Szwajcarii, Rosji, biorąc udział w międzynarodowych warsztatach w Graz (Austria), Move On w Lozannie (Szwajcaria) oraz festiwalu HD w Moskwie (Rosja).
Równocześnie, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie instruktorskie, przekazuje swoją wiedzę i fascynację tańcem na kursach i warsztatach tanecznych.

Paulaa Pola Ryżak

Tańczy od 3 roku życia, z pierwszymi zajęciami tanecznymi spotkała się w przedszkolu . Jej pierwszym stylem tańca, który miała okazję trenować był balet oraz taniec towarzyski, od podstawówki, przez gimnazjum i liceum jej sercem władał również cheerleading.  7 lat temu trafiła do Szkoły Tańca Sempre, gdzie rozpoczęłam swoją przygodę z tańcem nowoczesnym.  Przez ostatnie 3 lata intensywnie trenowała w formacji tanecznej DROP OUT CREW, w Meant to move DS, która ma na swoim koncie wiele sukcesów, w tym występ na WOD2018. Aktualnie rozwija się na warsztatach tanecznych również z zagranicznymi instruktorami. Poza tańcem jest również fizjoterapeutką i trenerem personalnym wiec podczas treningów tanecznych dba o poprawną technikę wykonywania ćwiczeń oraz siłę i sprawność naszych tanecznych ciałek !

Kamila Rolak

Instr. Kamila Rolak – choreograf, tancerz a także certyfikowany instruktor sportu ze specjalizacją taniec. Na co dzień zawodowa tancerka Federacji Tańca Sportowego, a także trener rekreacji Polskiego Towarzystwa Tanecznego, oraz kilkunastu krakowskich szkół tańca. Współpracuje zarówno z przedszkolami, szkołami podstawowymi, grupami sportowymi, seniorami, parami młodymi jaki i grupami hobbystycznymi w każdym wieku. Poprzez swoją otwartość i charyzmę podczas prowadzenia zajęć, kursów czy warsztatów, liczba jej uczestników niejednokrotnie przekroczyła liczbę 100! Swoją taneczną przygodę rozpoczęła w wieku 5 lat zaczynając od techniki tańca breakdance, niemniej jej ścieżką życiową stał się taniec towarzyski – u którego boku została do dziś. Jej drugą czynną pasją jest aktorstwo – spędziła lata na doskonaleniu warsztatu aktorskiego, współpracując między innymi z Dorotą Zięciowską czy Urszulą Kiebzak, a także Krakowskim Teatrem Tańca. Ma zamiar ponownie stanąć na deskach krakowskiego PWST (znajdując się już raz w finale rekrutacyjnym). Swoje powołanie taneczne jak twierdzi realizuje łącząc te dwie pasuje – scalając ze sobą emocje, technikę i show. W przyszłości planuje tworzyć musicale, które będą zwieńczeniem jej artystycznej duszy. Wieczorami można spotkać Kamilę śpiewającą w Piwnicy pod Baranami.

Martyna Pinkowicz

Martyna jest instruktorką sportu ze specjalnością taniec. Już prawie dwudziestoletnią przygodę z tańcem zaczęła od tańca towarzyskiego, później zajmując się salsą, aerobikiem sportowym i burleską. Występuje na scenie, tworzy choreografie oraz uczy tańca pracując z grupami rekreacyjnymi, profesjonalnymi tancerzami i wokalistami. Ukończyła Psychologię Stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest trenerem mentalnym specjalizując się w psychologii sportu i wykonania scenicznego, pomagając ludziom z pasją osiągać najlepsze wyniki w tym co robią.

Ania Reichert

Tańczy od 4 roku życia. Swoją edukację rozpoczęła w Zespole Baletowym Kanon, pod okiem Aiszy Hadyny. Przez wiele lat szkoliła się pod jej skrzydłami z techniki tańca klasycznego, co umożliwiło jej rozwój także w innych stylach tanecznych. Absolwentka Krakowskiej Akademii Tańca L’art de La Danse. W 2015 roku dołączyła do grona zawodowych tancerzy, uzyskując dyplom Tancerza-Artysty ZASP. Od kilku lat rozwija swój warsztat w technikach Afro i jest członkiem grupy – TND Group. Miała okazje tańczyć na koncertach u boku największych gwiazd afrobeat. Za największe wyzwanie tancerza uważa wszechstronność, dlatego nieustannie i z wielką pasją szkoli się i pobiera lekcje u instruktorów różnych styli.

Justyna Łopata

Związana ze światem tańca od najmłodszych lat. Naukę rozpoczęła w wieku 5 lat w Krakowskiej Zawodowej Szkole Baletowej, kontynuowała edukację w Studiu Baletowym przy Operze Krakowskiej a następnie w Krakowskiej Akademii Tańca, którą ukończyła z dyplomem tancerki zawodowej. Była tancerką programu International Elite Training Programme by Budapest Dance Theater (2019), oraz Gangaray Artistic Program w Budapeszcie (2020). Brała udział w wielu pokazach, wydarzeniach kulturalnych, konkursach, przedstawieniach i warsztatach w kraju jak i za granicą. Jest studentką fizjoterapii na krakowskim AWF-ie, dlatego bezpieczeństwo ciała na jej zajęciach jest dużym priorytetem. W swojej pracy łączy wiedzę zdobywaną na studiach, szkoleniach i praktykach z zakresu fizjoterapii oraz treningu motorycznego z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tańca klasycznego i wielu formach tańca współczesnego. Tłumaczy zawiłości tych technik z uśmiechem, jednocześnie prostym językiem wplatając wiedzę na temat anatomii i biomechaniki ludzkiego ciała, co procentuje szybszym progresem jej uczniów.

Jeremiasz Fronc

Jeremiasz-

Swoją przygodę z tańcem rozpoczął już w przedszkolu od Hip Hopu i Breakdance. Od 5 lat trenuje sportowo Taniec Towarzyski. Może pochwalić się klasą B w tańcach Latynoamerykańskich. Półfinalista Otwartych Mistrzostw Kijowa, Finalista Pucharu Polski w 2018 r.

Ewa Kalita-Garstka

Ewa Kalita-Garstka – tancerz i choreograf. Z wykształcenia również rusycysta i teatrolog. Obecnie pracuje jako koordynator wystaw w Muzeum Narodowym w Krakowie. Edukację taneczną rozpoczęła w 2000 roku w Szkole Baletowej Fundacji Edukacji Artystycznej w Krakowie.
Chcąc doskonalić swoje umiejętności na rok wyjechała do Bytomia, by tam uczyć się w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Ludomira Różyckiego (2009/2010). Miała wtedy okazję występować na scenie Opery Śląskiej oraz Teatru Muzycznego w Gliwicach. Edukację taneczną zakończyła w 2013 roku dyplomem zawodowym. Okres przyuczania do zawodu tancerki próbowała przeżyć twórczo uczestnicząc w wielu warsztatach i szkoląc się także w innych stylach tanecznych. W tym okresie występowała także w Teatrze im. Juliusza Słowackiego podczas gali Ars Veritas Vitae.
Od 2015 r. aby pogłębić swoją wiedzę oraz doskonalić swoje umiejętności uczestniczyła w szkoleniach i zdobywała certyfikaty z metody Pilates oraz Stretching, dzięki którym oprócz prowadzenia zajęć tanecznych prowadzi także zajęcia z powyższych technik.
Podczas pracy w Muzeum odkryła, że przestrzenie wystawiennicze mogą stać się łącznikiem wymiany różnych dziedzin sztuki, czego pierwszym efektem było stworzenie i poprowadzenie cyklu warsztatów taneczno-improwizacyjnych do wystawy „Moc natury. Henry Moore w Polsce”, których efektem był performance taneczny zaprezentowany podczas Nocy Muzeów 2019 r. Następnie powstał projekt „Wariacje taneczne. Od klasyki do awangardy”, w którym stworzyła scenariusz i główne choreografie do oprowadzania tanecznego po wystawie „Idzie młodość. I Grupa Krakowska”.

Pamela Bosak

Tancerka, pedagog tańca, doktorantka nauk o sztuce na UJ. Zajmuje się także krytyką i teorią teatru i teatru tańca. Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Regularnie publikuje recenzje i teksty krytyczne na portalach i w pismach teatralnych. Dyplomowana instruktorka tańca jazzowego, związana z Krakowskim Teatrem Tańca. Można ją zobaczyć w spektaklu Magdaleny Skowron „Mój smutek ma przyczyny po prostu chemiczne”, w spektaklach Eryka Makohona „Glamour” i „MY|WY”, „Takarazuka camp”, a także „The Entrance” Ayrin Ersoz. Wraz z Magdą Skowron zatańczyła i stworzyła spektakl „aN_Na”.