Kadra

Monika Spiżak

Trenuje taniec towarzyski od 8 lat. Swoje umiejętności szlifowała w Studiu Tańca NARCYZ w Krakowie. Zobyła międzynarodowe klasy taneczne biorąc udział w turniejach w całej Polsce, m.in. Mistrzostwa Polski w tańcach latynoamerykańckich. Nauka tańca sprawia jej ogromna radość, a jej marzeniem jest aby każdy jej uczeń pokochał taniec, tak jak ona. Jako instruktor i choreograf specjalizuje się w odmianie Free Style – Disco Dance. Jej choreografie i występy taneczne sięgnęły po wiele tytułów mistrzowskich m.in. na Otwartych Mistrzostwach Strefy Zachodniej, Otwartych Mistrzostwach Polski Południowo-Wschodniej, Otwartych Mistrzostwach woj. Wielkopolskiego w Tańcu Dyskotekowym i Estradowym, Ogólnopolskim Festiwalu Tańca Nowoczesnego i Współczesnego, Otwartych Mistrzostwach Polski i wielu innych. Ma głowę pełną pomysłów. Na swoim koncie posiada również wiele choreografii tematycznych i eventowych.

Prowadzi zajęcia: Taniec towarzyski Pierwszy taniec Free Style Latino Solo Erotic Dance

Maciej Strumiński

Pierwsze kroki taneczne stawiał w tarnobrzeskim klubie tańca SAMBA i od tamtej pory taniec stał się jego pasją. Sportowy taniec towarzyski trenował przez 10 lat w Studiu Tańca NARCYZ w Krakowie – osiągając w tym czasie liczne sukcesy na turniejach w Polsce i zagranicą. Na swoich zajęciach zwraca uwagę nie tylko na ilość poznawanych kroków i figur tanecznych, ale przede wszystkim na jakość ich wykonania. W zajęcia wkłada całą swoją energię, zaangażowanie, a także szczyptę humoru, dzięki czemu treningi przebiegają w sympatycznej atmosferze. Jego potencjał i zaangażowanie jako instruktora to niewątpliwe atuty, które przyciągają wielu zainteresowanych tańcem na prowadzone przez niego zajęcia. Taniec to jego pasja, którą stara się zarażać wszystkich.

Prowadzi zajęcia: Taniec towarzyski Pierwszy taniec

Alicja Miszczor - Jobda

INSTRUKTORKA: ALICJA MISZCZOR
Urodzona w 1982 r. Choreografka, aktorka ruchu, instruktorka techniki tańca współczesnego, teatru tańca ,improwizacji tańca, medytacji aktywnej, a także tańca dla seniorów. Jej zajęcia są energetyczne , zaskakujące i trafią do tych , którzy szukają: inspiracji, niekonwencjonalnych metod i są zainteresowani zarówno tańcem , jak i teatrem.
A także dla tych , których oprócz estetyki ruchu interesuje jego autentyczność i wyrazistość.
Alicja podnosi nieustannie swoje umiejętności:
• Od 2014r do 2016r: współpraca z Teatrem ,, Barakah’’, projekt: ,,OBSZAR TAŃCA’’ .
• Od 2008 do 2016 r.: tancerka ,,Eksperymentalnego Studia Tańca” u Iwony Olszowskiej
• 2013r. Roczne Stypendium Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu (Arts Station Foundation)
• 2011r. Kurs „Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała” (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/ Essen/ r. Detlef Kappert).
• 2010r. Instytut Funkcjonalnego Fitnessu, Reebok City Gym, Poziom
• 2008r. PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny
• 2010r: stypendium Festiwalu Tańca Współczesnego w Lublinie (master class, Jasmine Goder i Itzuk Giuli)
• od 2003 r. regularny rozwój poprzez udział coachingach i warsztatach
*Tancerka w spektaklach i performansach min. : Iwony Olszowskiej, Jukari Utoh, Kamili Piazzy oraz video tańca (we współpracy z Renatą Przemyk) oraz wielu improwizacji strukturalnych i lecture performance i improwizacji z muzyką na żywo.
*Autorka i współautorka spektakli: ,,Zdjęcie”, ,,Kobieta z sercem”, ,,Klementyna”, ,,Duo”, ,,Krótka historia dwóch bagaży”

 

Michał Baran

Tancerz, choreograf oraz instruktor od 2 lat związany z Krakowską Szkołą Tańca SEMPRE.
Tańczy od 2009 roku, od tamtej pory wziął udział w niezliczonej ilości pokazów oraz projektów tanecznych, wśród których znajdują się również takie, które sam choreografował. Swój poziom taneczny szlifował pod okiem światowej sławy choreografów oraz pedagogów z całego świata, wśród nich możemy wyróżnić takie nazwiska jak Denzel Chisolm, CJ Salvador, Thierry Verger, Matthew Tseng, Andye J, Cass Smith, Sayquon Keys czy Anthony Lee. Jego zajęcia charakteryzuje niesamowity szacunek jakim darzy to co sam uważa za fundament tańca – podstawy hip hopu, które miesza z nowoczesnymi kombinacjami nad którymi pracuje większość swojego tanecznego życia. Prócz ciężkiej pracy jakiej można doznać podczas jego lekcji, Michał ceni sobie kontakt z uczestnikami jego treningów oraz dobrą zabawę, gdyż jak sam mówi, taniec to nie tylko ciężka praca i tak jak wszystko czym się zajmujemy, powinien wywoływać uśmiech na naszych twarzach.

Bernadeta Zwierowska

Aktualnie studentka Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie, tancerka zespołów baletowych Art Dance Company, Baletu Krakowskiej Akademii Tańca, Impression, instruktorka tańca pracująca z dziećmi i dorosłymi. Naukę tańca rozpoczęła w wieku 7 lat w Studio Baletowym przy Operze Krakowskiej. Następnie kontynuowała edukację w Krakowskiej Akademii Tańca, której absolwentką została w 2007 roku. W roku 2008 ukończyła Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny z Dziedziny Tańca Współczesnego, a w czerwcu 2009 zdała praktyczną część egzaminu dyplomu zawodowego tancerza przyznawanego przez Związek Artystów Scen Polskich. Tańczyła w wielu spektaklach oraz etiudach tanecznych m.in. „Dziadek do Orzechów”, „Obudź się – Minnesota blues”, „Przez tę ziemię przeszedł Pan” festiwal Misteria Paschalia, „Pyza na polskich dróżkach”, „Zazdrosna miłość”, IX Krakowska Wiosna Baletowa „Od adepta do gwiazdy”, „Opowieść o zwyczajnym szaleństwie”, „Alicja po drugiej stronie lustra”, „Wspomnienie”, „Momenty”, etiuda „The Bay”, „Trzy kobiety”, „Villa dei Misterii”, „Chopiniana”. Uczestniczyła w warsztatach z różnych technik tańca w kraju i za granicą, Budapest Dance Theatre, Warsztatach Tańców Dworskich w Krakowie.

Aleksander Kopański

Tancerz, choreograf, aktor. Absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej oraz Leśnictwa na Uniwersytecie Rolniczym. Przez 10 lat trenował akrobatykę sportową zdobywając mistrzowską klasę sportową. W 2004 roku dołączył do zespołu Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. Jego debiut sceniczny miał miejsce w Indiach. Od tamtego czasu występował z teatrem w Kanadzie, Chinach, Wielkiej Brytanii, oraz krajach całej Europy. Prowadził zajęcia z body conditioning oraz z tańca współczesnego w ramach Międzynarodowej Konferencji Tańca Współczesnego i Festiwalu Sztuki Tanecznej w Bytomiu, jak również w ramach Studium Teatru Fizycznego powstałym przy ŚTT. Systematycznie prowadzi warsztaty z tańca współczesnego w całej Polsce. Posiada dyplom tancerza zawodowego, przyznawany przez Związek Artystów Scen Polskich, oficjalnie honorowany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Aktualnie współpracuje z Teatrem Słowackiego, Teatrem Polskim w Bielsku-Białej, Teatrem Kto i Operą Krakowską. W teatrze Hothaus odpowiedzialny za stworzenie ruchu scenicznego do spektaklu „Proces” wg. Kafki, „Ferdydurke” i „Gra snów” Prowadzi regularne zajęcia z młodzieżą licealną w ramach projektu innowacji tanecznej, której jest kierownikiem. W ramach tej współpracy przygotowuje także spektakle dyplomowe.

Monika Jarosz

Monika Jarosz, instruktorka jazzu, modernu, burleski. Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła jako mała dziewczynka w Nowohuckim Centrum Kultury w Krakowie. Taniec z hobby przerodził się w pasję w momencie kiedy Monika poznała technikę jazz, modern i tańca współczesnego . Od tamtej pory rozwija intensywnie swoje umiejętności w tych stylach tanecznych. Burleska jest dla niej oderwaniem od schematów i szablonowości, sztuką kobiecości i klasy. W 2013 roku Monika otrzymała z wyróżnieniem tytuł „Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalizacją taniec jazzowy „, wydany przez Egurolla Dance Studio i Polską Akademię Sportu. Szkoliła się na wielu warsztatach w Polsce i zagranicą. Odbyła szkolenie w Nowym Jorku gdzie poszerzyła swoje umiejętności taneczne w jednych z najbardziej prestiżowych szkoł na świecie , Alvin Ailey American Dance Theater Broadway Dance Center oraz w wielu innych miejscach. Jest uczennicą Łukasza Zieby, Michaiła Zubkova, Karola Miękiny. Aktualnie członkini Open Minded Group.

Gosia Blus

Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła od nauki tańców towarzyskich w Radomskim IDOLu, styl ten jednak nie zagrzał długo miejsca w jej życiu. Z miłości do muzyki reggae i dancehall pojawiła się miłość do tego stylu tańca, którego od 2009 r. uczyła się na warsztatach i zajęciach u najlepszych instruktorów (m.in. Dancehall Queen Polska 2014 Ale Camara). W 2013 r. związała się z formacja taneczną SalsHall Ortodox, wraz z którą występowała i współtworzyła choreografie pochodzące z różnych kultur i technik tanecznych, takie jak dancehall, twerk, afro, czy tańce afrokubańskie. Również w 2013r. roku zaczęła prowadzić zajęcia Twerk w Szkole Tańców Karaibskich SHO rok później w Akademii Teatru i Tańca Isadory Duncan. Brała udział w nagraniach teledysków polskich raperów m.in Gospel i Gonix, wspierała scenicznie min 2stego i J. Ro podczas koncertów w Warszawie. Na swoich zajęciach stawia nacisk na technikę tańca i przygotowanie fizyczne, ćwiczenia wzmacniające układane są przy współpracy z trenerem personalnym. Zajęcia odbywają się w miłej atmosferze a poziom dostosowywany jest do poziomu zaawansowania uczestniczek. Miłością do Twerku stara się zarażać otoczenie a na zajęciach zawsze przekazuje dużą dawkę pozytywnej energii.

Pamela Drożdż

Mam na imię Pamela Drożdż jestem studentką turystyki i rekreacji oraz początkującym trenerem osobistym. Od zawsze kocham sport, próbowałam prawie każdej dyscypliny. Taniec był jednak ze mną od dziecka, jako mała dziewczynka zaczynałam od tańca towarzyskiego, później była fascynacja hip-hop’em. Mam też krótkie doświadczenie w cheerleading’u. Po pierwszych zajęciach twerk’u, zakochałam się w tym tańcu. I tak od pół roku niezmiennie trenuje ciężko aby być jak najlepszą. A każde osiągniecie mniejsze lub większe daje mi jeszcze więcej motywacji.

Katarzyna Krzysztofek

Certyfikowana instruktorka tańca współczesnego, studentka Choreografii i Teorii Tańca (Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina), tancerka Teatru Tańca Dekompresja, absolwentka Filmoznawstwa i wiedzy o nowych mediach (Uniwersytet Jagielloński) oraz Studium Aktorskiego Lart.
Zafascynowana teatrem od najmłodszych lat, swoją fascynację rozwijała m.in. w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Z miłości do (umownej) rzeczywistości (teatralnej) powstała również miłość do ruchu- wyrażania się i „oczyszczania” poprzez niego. Uczestniczk
a wielu warsztatów tańca współczesnego, fizycznego oraz improwizacji. W dużym stopniu czerpie inspirację ruchową z izraelskiej techniki tańca GAGA. Ukończyła z wyróżnieniem kurs instruktorski w Egurola Dance Studio we współpracy z Polską Akademią Sportu. Ukończyła także Kurs Podstaw Choreografii Scenicznej (opiekun artystyczny: Iwona Olszowska). Układała choreografię do spotu reklamowego dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Jako pedagog stara się zacierać granice pomiędzy aktorstwem a tańcem.

Natalia Bauer

Na co dzień odnosi sukcesy tańcząc taniec towarzyski ale posiada duże doświadczenie w dziedzinie tańca klasycznego. Swoją wiedzą dzieli się chętnie a jej miłe usposobienie sprawia, że kursanci na jej zajęciach czują się komfortowo. Cechuje ją cierpliwość i profesjonalizm.

Marcelina Kurowska

Przygodę z tańcem zaczęła w młodym wieku od tańca towarzyskiego. Jako nastolatka zainteresowała się tańcem nowoczesnym oraz hip-hopem, który trenowała przez dłuższy czas i co sprawiło, że kultura hip-hop nadal jest jej bliska. Jednocześnie, od 2003 roku regularnie uczestniczyła w międzynarodowych warsztatach tanecznych, poznając nowe techniki tańca i rozwijając swoje taneczne umiejętności. Dzięki warsztatom zainteresowała się m.in. stylem house dance, który miała okazję intensywnie trenować (równolegle z hip-hopem), gdy w latach 2008 – 2011 była członkinią warszawskiej grupy Unique, stworzonej przez profesjonalną tancerkę i choreografkę, Justynę Lichacy.

Mimo wszystko, to warsztaty i zajęcia ze stylu ragga, a później dancehall, dawały jej najwięcej radości i obudziły w niej prawdziwą pasję. Niesamowita energia, a muzyka przede wszystkim, wciągnęły ją jak nic przedtem. Od 2006 roku regularnie szkoliła się pod okiem nauczycieli z rodziny Ragga Jam®, m.in. Laure Courtellemont (twórczyni stylu), Vittoria Paccotti, Alessandra Baquardo, Audrey Bosc, Fatou Tera, Guilloaume Lorentz i dwukrotnie brała udział w intensywnym Szkoleniu Ragga Jam® Poland (2010 i 2011 rok). Jednocześnie, poza skupianiem się na stylu ragga, zgłębiała coraz bardziej styl dancehall, biorąc udział w warsztatach z przedstawicielami tego stylu w Europie, takimi jak: Camron One Shot, Swaggi Maggi czy Blackout Crew. W 2011 roku Marcelina pojechała na Jamajkę, by móc jeszcze bliżej poznać kulturę dancehall oraz jej ojczyznę, spędzając miesiąc w miejscu, gdzie wszystko się zaczęło, a taniec ewoluuje z dnia na dzień. W czerwcu 2012 roku wzięła udział w intensywnych, tygodniowych warsztatach True Jamaican Camp, organizowanych w Rosji, gdzie nauczycielami byli wyłącznie tancerze jamajscy, tacy jak: Latonya FirstClass, Shelly Xpressionz, Sri Lanka (Rifical Team), Andre Cosmic (Elite Team) oraz John Bling (Black Blingaz). Od tamtej pory chciała jak najczęściej mieć okazje uczyć się dancehallu od jego twórców. Do grona jej nauczycieli z Jamajki dołączyli Orville Xpressionz, Global Bob oraz Kimiko Versitale (FirstClass Dancers), a w późniejszym czasie, z europejskich nauczycieli dancehall, takie osoby, jak: Kate Babba, Katia UA PullUp Crew, Jiff czy A ni mal. W grudniu 2012 współorganizowała pierwsze w Polsce warsztaty z nauczycielem z Jamajki (One Love Academy with Latonya Style), a rok później, w 2013 roku była współorganizatorką cyklu warsztatów Orville’a Xpressionz w Polsce oraz cyklu warsztatów z Global Bobem.

Od kwietnia 2012 roku do chwili obecnej Marcelina tworzy grupę One Love Dancesystem – kolektyw tancerek z różnych stron Polski, którego działalność polega na szerzeniu kultury jamajskiej w Polsce, poprzez wspólne projekty taneczne, prowadzenie zajęć czy organizację warsztatów. Z częścią dziewczyn trenuje regularnie w Warszawie, skupiając się na stylach ragga i dancehall, a także bierze udział w zawodach – w grudniu 2012 w duecie z Agnieszką Morko wygrała ogólnopolskie zawody Dancehall Challenge, a w maju 2013 roku dziewczyny dotarły razem do półfinału zawodów Dancehall International Preselections w Katowicach. Duet powtórzył swój sukces na tych samych zawodach rok później, dodatkowo Marcelina dotarła do półfinału Dancehall International Preselections w kategorii solo. Zawody Dancehall Challenge w 2014 przyniosły kolejny sukces – zajęcie drugiego miejsca w kategorii solo.

Marcelina nieustannie pracuje nad tym, aby być wszechstronną tancerką i nauczycielem. Poza jej wielka miłością do dancehallu i raggi, rozwija swoje umiejętności w stylu house dance, także zaczęła prowadzić zajęcia taneczne z dziećmi i młodzieżą. Mimo, iż głównie zajmuje się prowadzeniem zajęć, nie przestaje brać udziału w różnorodnych warsztatach tanecznych, zajęciach czy ogólnopolskich zawodach w stylu dancehall. Stały rozwój swoich umiejętności pozwala jej być coraz lepszą, w tym co robi i czego uczy.

https://www.youtube.com/watch?v=93H0xkggvUo

https://www.youtube.com/watch?v=4fccWMmo2H4

https://www.youtube.com/watch?v=LpM0onQCVHs

https://www.youtube.com/watch?v=dSYms69dwo0

https://www.youtube.com/watch?v=cP4Dn-DSngo

Ania Bogunia

Ania jest pełną ambicji młodą osobą, która rozpoczęła swoją karierę taneczną 6 lat temu. Jej upór i ciężka praca sprawiły, że w krótkim czasie zaczęła osiągać sukcesy początkowo w swojej rodzinnej miejscowości Cieszynie, a następnie w Krakowie. Od 2012 jej największą pasją stał się Dancehall. Ania szkoli się pod okiem najlepszych instruktorów z całego świata: Japonii, Jamajki, Norwegii, USA i oczywiście Polski. Uczyła się m.in. u takich instruktorów jak Conray Richards, Joan Gringesho, JR Black Eagle, Kool Ravers, Biga Elite Team, Anthony Lee, Rie Hata,  Andye Jamieson, Devin Jamieson, Denzel Chisolm, CJ Salvador. Pomimo swojego krótkiego stażu stała się już cenioną i rozpoznawalną w świecie tanecznym tancerką. Na swoim koncie ma wiele sukcesów, między innymi występowała na deskach Teatru Ludowego, w ramach Festivalu Makesense oraz w programie Got To Dance. W sierpniu 2015 zdobyła I miejsce na zawodach Mad Vibie Camp w kategorii duety oraz w listopadzie 2015 również w duecie zdobyła II miejsce na zawodach  Dancehall International Poland w Poznaniu. W ostatnim sezonie wraz z ekipą the Infamous zdobyła 1 miejsce w zawodach Danchall or Die 2017, 1 miejsce na Wicked Dance Contest 2017 oraz III miejsce w zawodach Dancehall Challange 2017. Na co dzień jest instruktorką studia tańca OFFicyna, Meant To Move oraz Instruktorką GT.
Pomiędzy treningami studiuje Farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Patryk Wyskocki

Swoją przygodę z tańcem rozpoczął 10 lat temu w Młodzieżowym Domu Kultury nr4 w Bydgoszczy i wtedy zrozumiał, że taniec stał się częścią jego życia. Zaczął szkolić się w studiach tańca na terenie całego kraju, m.in Centrum tańca Siwka, Szkoła tańca Bohema, Braterstwo stylu, Akademia Tańca Danceby i wielu innych. Zaczynał od Street dance, przez Hip hop, new age i house, aż w końcu znalazł swoją miłość jaką jest dancehall i ragga. Uczył się u najlepszych instruktorów z kraju i zagranicy takich jak m.in: Jiggy Brice Fortune, Blaakow Dancer, Lil Gbb, Lucas Migliorini, Caroline Mercado, Aya Dancer, Andrey Boyko, Gabriel Francisco, Mikhal Xqluziv Dancer, Camron One Shot, JR Black Eagle, Kool Ravers, Bigga Elite oraz wielu innych. Obecnie uczy w Szkole tańca Bohema w Bydgoszczy, Szkole tańca Joanny Ossowskiej w Bydgoszczy, Powietrzyńska studio tańca w Toruniu, Szkoła tańca Fantom w Toruniu, a także daje warsztaty na terenie kraju. Zdobywca I miejsca w conteście „SPOKO” w kategorii solo Dancehall (2015), I miejsca na Ogólnopolskim Turnieju Tanecznym „BUT” w kategorii Dancehall Solo pow.16 lat (2016), I miejsca na Ogólnopolskim Turnieju Tanecznym „Solo duet” w kategorii Dancehall Solo (2016),1sze miejsce solo – ogólnopolski turniej tańca BUT (2017), Jego formacja So Wild Squad 6 miejsce na Ogólnopolskim turnieju tanecznym Dancehall Challange (2017). So Wild Squad 2 miejsce – formacje ( Ogólnopolski turniej tańca BUT (2017), So Wild Squad – 3 miejsce – formacje OTTN Choceń (2017). oraz wielu miejsc na podium ze swoją grupą „So Wild Squad”. Ukończył roczny kurs instruktorski ze stylów ulicznych. Pełny energii, zwariowany i bardzo kreatywny, na pewno zarazi Cię miłością do Tańca i rytmów jamajskich.

Agnieszka Podolecka

Aga Podolecka – tancerz oraz choreograf. Tańczy od około piętnastego roku życia. Szkoliła się w technikach tańca jazzowego, modern oraz współczesnego m.in. u Karola Miękiny, Łukasza Zięby, Dominika Olechowskiego oraz wielu zagranicznych choreografów. Lekcje klasyki pobierała w Kakowskiej Akademi Tańca L’art de la Danse (M. Myśliwiec, K. Skarżyńska, Michail Zubkov) oraz Art. Color Ballet (Wacław Niedźwiedź). Finalista Dance World Cup 2014 (zespół Open-Minded Group) w Portugalii, 4 miejsce w konkursie międzynarodowym w Wilnie 2015; w 2015r. zwyciężczyni polskich kwalifikacji DWC w Open Solo Modern.

W 2012roku zdobyła zawodowe kwalifikacje Instruktora Rekreacji Ruchowej o specjalności Taniec Jazzowy wydany przez Egurrola Dance Studio i Polską Akademię Sportu i w tym również roku pozostała stałym instruktorem krakowskich szkół tańca. Głównymi technikami w jakich pracuje to lyrical jazz, taniec współczesny oraz contemporary.

Przez semestr 2016 roku szkoliła się w Chicago w tak utytułowanych szkołach jak Hubbard Street Dance (Lou Conte Dance Studio) – m.in. Lizzie MacKenzie, Birute Barodicaite, Katlin Bourgeois, Pablo Piantino, Benjamin Wardel; Visceral Dance Studio – Nick Pupillo, czy American Rythm – Ricardo Garcia (technika Hortona). Przez miesiąc również pobierała lekcje w Broadway Dance Center – m.in. Brice Mousset, Derek Mitchell, Ashle Dawson. Obecnie członkini zespołu Open-Minded Group.